2013. augusztus 25., vasárnap

1. rész

Chati szemszöge:

-Chati! A pénztárcádat ne hagyd itt! - kiabált Pete, a pláza biztonsági őre, aki nem mellesleg anyukám testvére.
-Jesszusom Pete! Benned mindig bízhatok.
-Hát persze tücsök.
-Köszönöm! - mondtam mosolyogva és egy hálapuszit nyomtam az arcára.
Tücsök. Ez volnék én, Catherin Sarah Lenovy, aki képes a pénztárcáját a pláza egyik bevásárlókosarában hagyni.
-Tipikus Catherin! Hahaha! - mondta Vini, a legjobb barátnőm.
-Te meg se szólalj, Vanessza Morgan! - mondtam- Nem én akartam férfi boxert venni francia bugyi helyett! Még jó, hogy ott voltam.
-Na ezt többet ne hozd föl! Pillanatnyi elmezavar volt.-mentegetőzött
-Jó-jó én is így gonoltam..
-Indulhatunk haza?-kérdeztem.
-Ne! Még melltartót kell keresnem!-vágta rá.
-Nincs elég? Múltkor is azt vettél.
-Nem baj. Kinéztem magamnak egyet. Légysziiii!!
-Na jó menjünk
Bementünk a H&M-be és egyből letámadta a fehérnemű részleget. Leemelte az említett darabot és rohant a próbafülkébe.
Amíg Vanessza a melltartót próbálta, kinézetem magamnak egy gyönyörű koktélruhát.
Ezt fel kell próbálnom-gondoltam magamban, mikor hallottam hogy Vini szól:
-Chati gyere! Ezt meg kell nézned!
Nem is figyeltem oda, hogy melyik fülkéből jön a hang, csak elrántottam a függönyt. Arra eszméltem föl, hogy egy fiú fordul meg és közben azt mondja:
-Na? Jack? Szerinted?
Majd kikerekedett kék szemei az enyémekkel találkoztak.
-Sz..sz..szerintem félre nyitottam!-dadogtam össze-vissza.
-Hát nem rád számítottam, de...
-Egyébként ha érdekel a véleményem- vágtam a szavába -nagyon jól áll!
-Hát ha egy csinos lány véleménye nem érdekelne akkor kié?-mondta.
Erre elpirultam. Az a farmer nagyon jól állt neki. És megjegyzem a segge sem volt piskóta. Az a piros-fekete ing ráadásul istenien állt kidolgozott testén.
-Remek összeállítás.-mondtam.
-Akkor jó. Te is próbálni akarsz?-nézett a kezemben lévő ruhára.
-Igen, de azt inkább egyedül intézném.
-Jó-jó, de ha nem bánod megnézném rajtad.
-Hát jó Niall!-mosolyogtam.
-Niall?Honnan tudod a nevemet?-kérdezte tágra nyílt szemekkel.
-Ez most komoly? Egyből levágtam hogy ki vagy, ráadásul az, hogy Jack-et vártad.
-Értem. Csak tudod már megszoktam, hogy aki megismer, minimum egy autogram nélkül nem megy el. A sikítozásról nem is beszélve.
-Hát én nem vagyok olyan. De ha most nem bánod...
-Jójó öltözz csak!
Felhúztam a ruhát és mondhatom, mintha rám öntötték volna.



Elhúztam a függönyt.
-Hát! Nagyon jól áll!-mondta
És megfogta a kezemet, felemelte és megforgatott.
-De még nem tudom a nevedet.-mondta
-Ja! Chati vagyok, Chaterin  Sarah Lenovy.
-Chaterin. Nagyon szép név.

Vanessza szemszöge:

-Cathi! Gyere ezt látnod kell!-kiabáltam.
Mikor odaért hozzám és elhúzta a függönyt, megfordultam és nem gyengén szívrohamot kaptam. Egy fekete hajú fiú állt velem szemben, de a baseball-sapka egy kicsit takarta az arcát. Látszott rajta, hogy ő sem erre a látványra számított. Barna szemeit le nem vette a melleimről, mire feleszmélt és elkezdett mekegni-makogni:
-Én-én..nem..vagyis..ömm..húhh..!
-Jól van nyugi nincs semmi-vigyorogtam-gondolom félre nyitottál.
-Szerintem is.
-De ha már itt vagy. Mi a véleményed?
-Hát nem rossz, sőt!
-Várjunk csak!- álltam meg egy pillanatra.-ha te itt akkor Cathi..
-Ki az a Cathi?
Kidugtam a fejem a fülkéből és körbenéztem.
-Hogy ki? Az a lány aki éppen ott... Héj az Jack Nicolson?
És ekkor összeállt a kép.
-Vedd csak le azt a sapkát!
Erre a fiú levette a sapkáját és széles mosollyal várta a reakciómat.
Jack? Jack Nicolson? Basszus.
-Csssst!
-Jó jó bocsi csak.. mindegy.
-Jajj már azt hittem, hoyg te is le fogsz támadni.
-Ne aggódj én nem vagyok az a típus-mentegetőztem.
-Akkor jó.
A beszélgetés közben fel sem tűnt, hogy egy szál melltartóban beszélgetek a H&M közepén Jack Nicolsonnal. Beszarás.A beszélgetést Cathi és Niall "zavarta meg".
-Sziasztok!-mondta NIall.
Én gyorsan elhúztam a függönyt, úgy hogy csak a fejem látszott ki.Bemutatkozott mindenki mindenkinek, mire megszólalt Niall:
-Héj Vini, ha már mindenki látta mindenki ruháját, .. csak te maradtál ki.
Mire Jack:
-Jess! Gyorsan öltözz föl, mielőtt lecsapnak a kezemről.
-Micsoda?-kérdeztem vissza.
-Semmi, csak hülyülök.-mondta.
-Kész vagyok. Mehetünk?-kérdeztem.-Jack te nem veszel semmit?
-Á én nem találtam semmit.
 Fizettünk és kimentünk az üzletből.
-Szóval lányok. Ma este lesz nálunk egy party. Nem szeretnétek eljönni? Ott felhúzhatnátok az új ruhátokat. Erre összenéztünk Jack-el és elkezdtünk szakadni a röhögéstől. Cathi-nek is leesett, csak Niall állt értetlenül.
-Akkor én melltartóba megyek..-mondtam.
-Hát az se rossz - szólalt meg Jack.
-Keresünk neked is egy ruhát-mondta Cathi.
-Jól van akkor menjünk -mondtam.

Cathi szemszöge:

Niall agy papírt nyomott a kezembe, amin a házibuli címe volt, és egy apró üzenet: " Csini légy XX ".
Négyünk útja ketté vált , de Jack még visszakiabált.
-Jess valami olyat, amilyet a fülkében láttam- és kacsintott.
-Meglesz- kiabálta vissza Vini.
Egy órás keresgélés után sikerült megtalálni a megfelő darabot. Gyönyörűen mutatott rajta.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése