2013. augusztus 26., hétfő

3.rész

Cathi szemszöge:

-Hey Vini! Nézd ott jönnek!- mutattam a fiúk felé. Mikor ő is megpillantotta őkket láttam, hogy felcsillan a szeme.
-Sziasztok srácok!- kiálltotta túl a zenét fülig érő mosollyal.
-Sziasztok. Gyeretk beljebb!- mondta Niall, de Jack rá sem hederítve Vini felé kezdett közeledni.
-Szia csajszi. Jössze gyet csörögni?- kérdezte huncut mosollyal a barátnőmtől. Látszott rajta, hogy már nem tiszta, Vini viszont boldogan igent mondott.
-Úgy tűnik kettesben maradtunk.- mondta Niall kicsit megilletődve- Gyere. Bemutatlak a banda többi tagjának.
Nehezen átküszködtük magunkat a táncoló tömegen, majd egy kanapénál kötöttünk ki, ahol már ültek páran.
-Srácok ő itt Chati.
-Sziasztok!- köszöntem. Eléggé zavarban voltam hisz hirtelen mindenki befejezte a teendőjét és elkezdtek figyelni.
-Hello!- köszöntek kórusban.
És akkor történt egy dolog , amire nem számítottam. Megláttam Őt.


Jeason a neve, mint azt a későbbi beszélgetésből megtudtam. Elég furán nézhettem ki, mert jó ideig csak bámultuk egymást Jeasonnel. Az a kék szempár rabul ejtett. Niall zökkentett ki a szemezésből.
-Héj. Minden oké?
-Persze csak elbambultam egy kicsit.- mondtam kicsit zavartan. Mindenki bemutatkozott, és kedvesen fogadtak, de én csak rá tudtam gondolni. Kicsit hülyén éreztem magam, hogy nem bírok bekapcsolódni a beszélgetésükbe, úgyhogy felálltam és elindultam, hogy körbenézzek.
-Hova mész csajszi?- kérdezte egy aggódó hang. Azt hiszem Niall volt. Megsem fordulva válaszoltam neki.
-Csak levegőzöm egyet.- mondtam, majd indultam volna tovább, csak valaki megfogta a kezem és gyengéden visszahúzott. Legnagyobb meglepétesemre Jeason volt az.
-Én is emgyek. Szerintem nekem is jót tenne a friss levegő.
Megvártam, hogy felálljon és együtt indultunk ki. Bár nem fordultam meg, de éreztem a hátamon Niall szúrós tekintetét.

Vini szemszöge:

Kicsit rosszul éreztem magam, hogy egyedül hagytam Niall-el Cahtit, de Jack-nek nem tudtam nemet mondani. Nagyon jó volt a hangulat meg a zene is. Táncoltunk egy keveset, majd leültünk a kanapéra a banda többi tagjához.
-Cathi hol van?- kérdeztem meglepődva.
-Elmentek Jeason-nel levegőzni.- mondta Niall kicsit sértődötten. Nem tudtam miért beszél így róluk, de jelen pillanatban csak Jack-re tudtam koncentrálni.

Cathi szemszöge:

Nehezen, de átjutottunk az őrült tömegen. mikor kiértünk csak álltunk és néztük egymást szótlanul.
-Van a közelben egy park. Mindig oda megyek ha valami problémám van. Nincs kedved elsétálni oda?- kérdezte a csöndet megtörve.
-Mehetünk.
Sétálgattunk egymás mellett csöndben, de mégsem zavart. Olyan volt mintha régóta ismernénk egymást. Hirtelen lelassított és megszólalt:
-Mesélj magadról Cathi!
-Mit szeretnél tudni?
-Mindent. Kíváncsi vagyok rád.- kacsintott rám huncut mosollyal.
Elkezdtem magamról mesélni, ami épp eszembe jutott. Kis hatásszünetet tartottam, mert egy kirakat ablakában megigazítottam a hajam. Jeason tovább ment, de mikor észrevette, hogy lemaradtam, már kb 5-6 lépés távolságra volt.
-Hát te hol maradsz?- kérdezte
-Csak megigazítottam magam- mosolyogtam.
-De nem kell, hisz gyönyörű vagy.......
Mindketten elpirultunk.

Vini szeszöge:

Nagyon jól éreztem magam a srácok társaságában. Nagyon gyorsan elszaladt az idő. csak azt vettem észre hogy Cathi még mindig nem érkezett vissza.
-Hol lehetnek eddig  Cathiék?- kérdezte Niall, mintha a gondolataimba látott volna.
Ne aggódj! Biztos mindjárt jönnek- mondta Jack lesem véve a szemét rólam. Anniyra édes volt. Hirtelen ajtócsapkodásra lettünk figyelmesek. Jeason volt az, de Cathi nem volt vele.........



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése